HOLMS JULEKALENDEREN 2014

Det har ikke vært hvert år barna vil ha hjemmelaget kalender, men etter ett år uten var det ikke noe tvil. "Mamma vi vil ha hjemmelaget kalender i år" fikk jeg klar beskjed om. Ingen ting gleder mitt morshjerte mer enn å få lov til å være kreativ.

 Innhold: Godteri av alle slag. Utside: Hvite poser til hverdags og store stripete for lørdagene i Desember. Klistre på litt tall, stift igjen posen og vips så har du pakket alt klart. Da er det bare å finne ut hva man skal gjøre med dem. Etter mye inspirasjon på nettet bestemte jeg meg for å henge de opp i formasjon som et tre. Resten kom bare etterhvert som vi holdt på. Teipen er ikke så holdbar, men veldig fin, så jeg jukset litt og forsterket med blue tech på baksiden og ekstra klar pakketeip biter over.






Kommentarer

Populære innlegg