BRETTE OPP ERMENE.....

Ja da fløy tida bare avgårde. Har så utrolig mye som vi må være med å organisere for tiden og forrige helg når jeg skulle ordne lysprosjekter rundt om i huset så bare kollapset jeg på sofaen. Helgen som var brukte jeg derfor på bla. å se etter på lamper og tepper, men uten hell.

Min sønn hadde et skuespill på skolen og ga beskjed en onsdags morgen at han måtte ha med politiuniform på fredag:)) Da var det bare å brette opp ermene, printe ut noen emblemer på transferark og starte å sy på lapper på både skjorte og caps. Refleksstripen på beina er lagd av refleksbånd fra refleksvest og litt sprittusj. Pappa`n lagde ID kort på jobben og vips så hadde vi en "ekte politimann" i stua.

Noen dager etterpå så måtte vi ut å kjøpe ny dress til 7 klasse skoleball og jeg må jo si at jeg synes han er fryktelig kjekk. (Ikke innhabil i det hele tatt:))

Nå begynner en ny uke og i morgen skal vi ha vennegruppen til datteren min på besøk, så da er det bare å brette opp ermene på nytt.



Kommentarer

Populære innlegg