KOSESTOL MAKEOVER

Et av mine uferdige prosjekt som virkelig har hengt over meg er stolen jeg kjøpte på Finn.no til å ha på min datters rom. En god kosestol hun kan krype opp i for å lese en god bok. Da det opprinnelige trekket var litt for voksent og slitt og passet vel rimelig dårlig inn på rommet hennes så måtte jeg jo gjøre noe. Etter lang tid fikk jeg surra meg til Stoff og stil på Alnabru, hvor de har himla mye fint. kommer nesten alltid ut med et halvt snes nye ideer:)...vel tilbake til stolen. Jeg ventet så i nesten et halvt år før jeg tok motet til meg å satte igang. Dette ble resultatet.


.....og dette er veien dit:










Fargen er nok mer korall en oransj som den virker her:)


Kommentarer

  1. Imponerende! Denne var jo kjempefin, blir ordentlig inspirert!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk StineMah. Det var faktisk lettere enn jeg hadde trodd:)

      Slett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg