PÅBEGYNTE PROSJEKTER

Hvem har vel ikke minst 2-3 ufullførte prosjekter liggende...jeg har minst 7 om du ikke regner med det som er kjøpt inn for, men ikke påbegynt. Hender ofte jeg blir inspirert og kjøper inn ting som skal brukes til et senere prosjekt, men som ofte ender opp i helt andre prosjekter enn opprinnelig tenkt. Våren 2015 skal jeg fullføre følgende prosjekter:

1. Trekk til min datters kosestol.
2. Kunstvegg hos min datter.
3. Male fondveggen på vårt soverom.
4. Strikke ferdig skjerfet til min datter.
5. Lampeprosjekt på lilledoen
6. Lampeprosjekt hos sønnen min.
7. Stuevegg - kunst mm.

Tenkte jeg skulle starte med kosestolen på min datters rom. Stoff og tråd er kjøpt inn, så nå er det bare å bruke det gamle stoffet som mal til det nye og sy sammen:))))....kan kanskje være grunnen til at det har gått så tregt:O

FØR BILDE




Kommentarer

Populære innlegg