VERDENS FINESTE BURSDAGSFEST.....


Malin Sandahl (Venstre)og Malin Holm (Høyre)

..........sa min datter til meg og ikke si det til noen, men det syntes jeg også. Malin og Malin (en av min Malins veldig gode venninner) fylte og fyller snart 9 år og de ville ha vårfest som tema. Pinterestgal som jeg er så var det et drømmeoppdrag. Jentene var med å lagde invitasjoner og fikk prøve seg på å lage fondantblomster. Så sammen med Bente (mamman til Malin) ....(den andre Malin :))) så ordnet vi istand både deilig mat, kaker og dekorasjoner. Må bare si at det var vår første toetasjes kake, men med alle fondantblomstene ble den ganske så fin. Må nesten gå i lære når det gjelder å legge marsipanlokk på små kakebunner for det var ikke lett. Ellers var det kjempegøy å lage vimpler til både tak og glass, dekke bord med skjerf, tallerkner og servietter fra Søstrene Greene, melkeflasker og lys fra TGR i Ski, som ga så bra service og fikk shippa inn nok glass til meg:) Bordkort fikset vi med litt teip på søte minisåpebobler fra Panduro og søte godteposer, også fra panduro, ble pimpet litt opp med sløyfe og navnlapp. Til og med en hjemmelagd pinjata formet som en blomsterkurv klarte vi å lage og hele 11 jenter klarte å gå 5 runder før den sprakk....tok lang tid, men var veeeeldig gøy. De hadde t.o.m to velvillige brødre som stilte som DJ og bartender for jentene.
Flotte festlokaler på Østli


Såpebobler kan fint være bordkort
Supersnille storebrødre Alexander og Mats
Lite tjern av gele

Cakepops
Deilige Muffins og fruktspyd

Toetasjes vårkake

Drømmekaken
Hjemmelagd pinjata
Søte godteposer til vårglade jenter
To veldig fornøyde jenter

Kommentarer

Populære innlegg