HALLOWEEN VOL 1

Det var så gøy med Halloween i år. Både å pynte og lage istand mat til festen. Må jo bare nevne at etter å ha gått knask og knep i en og en halv time og, jentene måtte tømme bøttene sine underveis, så var alt jeg fikk som mummimamma en kjærlighet og et geleøye....Jaja...fikk trimmet bort alt jeg stappet i meg etter festen iallefall, så det var iallefall godt for noe. Vi koste oss med å lage Vampirgebiss, vi spist mine små mumiepølsebarn og jeg serverte små babyspøkelser og monstermuffins til dessert. Vi fikk tid, før og etter vi gikk knask og knep, til å fortelle spøkelseshistorier. Disse er blitt gjenfortalt til foreldre i etterkant har jeg hørt rykter om. Alt i alt en vellykket fest som vi vil huske lenge. Siden jeg har så mange bilder velger jeg å lage et ekstra innlegg i morgen med maten..så titt innom i morgen også for å se monstermuffinsene.









Kommentarer

Populære innlegg