JULEKALENDER 2016

Da har det skjedd en hel masse i livet mitt. Jeg har iallefall ikke hatt tid til å blogge siden bursdagen min i begynnelsen av september. Ny jobb har krevd masse energi og en gang under oppussing likeså. Gleder meg til å dele oppussingen med alle senere, når vi finner drømmetapeten. Men nå står fokuset mest på julen og alle de hærlige forbredelsene, kos, kjærlighet og fellesskapet man får oppleve om man bare vil slippe folk innpå seg. Det har vi og kan med hånden på hjertet si at vi aldri har hatt det så godt som nå. Nok om det. Årets julekalender ble produsert av melkekartonger fra min nye arbeidsplass, Oppsal skole. Flotte 2 klassinger delte sine tomme kartonger med meg så jeg kunne lage min egen julekalenderby til Malin. Ikke noe avansert, kun morro med datteren min på 10 år. Et felles prosjekt som gav oss mange morsomme kvalitetstimer sammen. Alexander som nå begynner å bli stor ønsket seg en juleflaxkalender, så da fikk han det og litt sjokolade på veien. God adventstid til folk og fe.



















Kommentarer

Populære innlegg