MENS MAN VENTER...

Kjenner at det kribler i DIY fingrene for tiden. Min kjære mann skal sykle birken til helgen så oppussingen av stua må vente til neste uke. Mens jeg venter må jeg jo fikle med noe. Prosjektene ligger i kø så det er ikke noe problem. Jeg er nemlig rågod på å kjøpe inn saker fra loppiser og finn.no, men det tar ofte litt tid før jeg rekker å fullføre. Mange ganger får jeg nye ideer, fra alle gode interiørblogger rundt i alle land, opptil flere ganger før prosjektet fullføres....men sånn er det når man elsker å holde på med slikt.

Jeg fant frem en gammel kamferdropseske fra apotekets egne julekolleksjon i 2012 (tror jeg) og en skjønn plastikkelefantleke kjøpt på loppis for 1,- kr for 3 år siden. Litt "verktøy på boks'" for å fjerne etiketten og en limpistol for festing av elefant og vips så har man en skjønn liten boks i hobbykroken eller kanskje på barnerommet?








Kommentarer

Populære innlegg