FREDAGSFEELING

Noen fredager er faktisk, tro det eller ei, bedre enn andre og i dag er det virkelig deilig med fredag. Etter et par virkelige hektiske uker så trengtes det en mer stille helg. Tenkte jeg skulle gå videre på prosjektlisten min og vurderer derfor å sette igang med lampeprosjektet til lilledoen og på gutterommet. Kanskje jeg kan være så heldig å få ordnet et lampeprosjekt i stua. Skjellampen min har stått uten lys leeeenge, så i disse mørke tider hadde det vært deilig å få lys til kroken. Så lys og lamper står veldig i fokus denne helgen. Kommer med oppdateringer. I mellomtiden kommer det noen bilder på lamper jeg veldig gjerne skulle hatt. Den fra Skeidar tenkte jeg å prøve å få tak i på lørdag til gutterommet.

Skeidar - 299,-

Marquee - lysbokstav - 2995,-

PR.Home hos Ellos - 1999,-




Kommentarer

Populære innlegg