HVA SKAL JEG HA PÅ VEGGEN

Jeg prøver å finne litt fin kunst å ha på veggene rundt i huset og det er endel steder som har mye fint som feks. dette bilde som heter I AM NO 3 fra lovewarriors. Synes hun har så vakkert uttrykk og jeg blir aldri lei av å se på henne. Det oser av kjærlighet fra hennes ansikt.
I AM NO 3 - Lovewarriors

Et annet sted med mye forskjellig fint er hos society6 . Man kan tilbringe timesvis å bare bla seg rundt. Stort utvalg og selv falt jeg for dette bildet til Balazs Solti som heter My heart goes boom.
My heart goes Boom - Society6

Et tredje sted på nett som har mye fint er svenske wonderwall. Dette nydelige bilde som heter Gorilla og er lagd av Cassandra Rhodin er dessverre utsolgt, men allikavel en av mine favoritter.
Gorilla -wonderwall
Om noen har gode tips til steder å finne fine ting til å ha på veggen. Kunst, posters eller annet så kom gjerne med tips.

Kommentarer

Populære innlegg