MIN ANDRE LIDENSKAP

Jeg har funnet min andre lidenskap. Akrylmaling. Jeg begynte på kurs hos en lokal kunstner før jeg fikk datteren min, men det viste seg at jeg var gravid og klarte ikke lukten av maling. Det var starten og slutten på min malekarriere trodde jeg. Heldigvis tok jeg feil. Det tok meg ganske mange år riktignok (10 år), men det har ligget å ulmet inni meg og de siste månedene har jeg hatt mange bilder inni hodet mitt som jeg bare måtte få ut. Det er en fantastisk måte å få ut følelser og hente energi på. Dette er noe av grunnen til at bloggingen har falt litt bort, men jeg kommer garantert til å fortsette å blogge, men kanskje litt mer i rykk og napp. Heldig er jeg som nå har hele tre lidenskaper. (Interiør, blogging og maling.) Drømmen nå måtte være å få et eget bittelite atelier hvor jeg kan få holde på i fred. Er redd loftstuen kommer til å trenge en oppussing snart etter at jeg satte opp et provisoriskt staffeli med en voksduk og noen gamle tepper som eneste beskyttelse.


 














Kommentarer

Populære innlegg